zaterdag 13 maart 2010

U hebt 1 nieuw bericht!

Toen ik vrijdagavond op de PC mijn mail opende kreeg ik de melding "U hebt 1 nieuw bericht": Fiac - Foto's. Mijn hartje sloeg op hol maar ik heb toch gewacht totdat Lydia thuis was alvorens het te openen. Het was niet makkelijk maar ik vond dat het zo hoorde...

We hadden 1 of 2 foto's verwacht maar fiac zorgde voor maar liefst 4 nieuwe foto's! Als jullie Ferres willen bewonderen zullen jullie ons wel tegen het lijf moeten lopen, de publicatie ervan is nog niet voor morgen.

Diezelfde vrijdagavond had nog een verrassing in petto. Lydia moest concerteren (hobo) op een toonmoment en wat een verplicht avondje piano en hobo zou worden, bleek heel anders uit te draaien. Ik verwachtte me aan 1001 klassieke "fur elises" en "notenkrakers" maar maakte kennis met een ongelofelijk mooi stuk "River flows in you" van een Koreaanse componist : Yurima ! Het is een praaltje muziek dat blijkbaar veel gebruikt wordt als slaapliedje. Lydia deed het trouwens prima, nu nog leren de zenuwen onder controle houden ...

http://www.youtube.com/watch?v=rhN7SG-H-3k

2 opmerkingen:

Kurt en Sophie zei

Wauw, Jean-Luc ! Wat chique dat je hebt kunnen wachten totdat Lydia thuis was. Het zijn inderdaad momenten die je samen moet delen maar toch ... dat moet moeilijk geweest zijn :-) Geniet van de nieuwe foto's en geloof mij ... ik wil jullie héél graag binnenkort tegen het lijf lopen :-)
groetjes
Sophie en Kurt

Anoniem zei

Spannend moet dat geweest zijn!!

Wat een mooi stuk zeg!!!

Ik heb het meteen opgeslagen voor als ons ventje weer geopereerd wordt. Dan zullen we deze meenemen om hem gerust te stellen.

bjorn, miranda, jochem en twan