donderdag 29 januari 2009

Gedichtendag

Op gedichtendag wilde ik Lydia verrassen met ... jawel ... een gedichtje. Ik zal aan de reacties wel merken of ik enig literair talent heb ... Lydia was er ondersteboven van, jullie ook ?

Ik had een gaatje in mijn hart
Een gaatje groot, een gaatje klein
Een gaatje gereserveerd
Voor iemand die speciaal zou zijn.
Een gaatje dat kon wachten op de ware
Soms scheel zag van honger en kou
dat gaatje, er is geen plaats meer in
het wordt al jaren gevuld door jou !

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooooooh!
Ik vind het heel lief, kan geloven dat Lydia er ondersteboven door was. ;-)

Het hoeft geen Valentijn te zijn om elkaar te kunnen zeggen dat je de ander graag ziet he ... ;-)

Groetjes
Usha

Anoniem zei

dat is inderdaad mooi...
Ik las onlangs een mooi tekstje en dat wilde ik ook graag eens delen met jullie :

MOEDERS

Er zijn geduldige moeders en ongeduldige, babbelaars en zwijgers, levenslustige en zwaarmoedige, denkers en doeners en ga zo maar door. Want moeders zijn mensen, en die verschillen van elkaar. Maar dwars door de vele verschillen, is er iets wat ons allemaal bindt: de bekommernis en de vreugde om onze kinderen.

groetjes
Claudia

Anoniem zei

Haha, zo leuk! :-))

Tabitha
http://our-ethiopian-flower.blogspot.com/

Unknown zei

Mooi!
Tof te lezen dat er nog Rode Kruis mensen adopteren. Al wonen we en héél eind uit elkaar, ooit ontmoeten we elkaar mss met onze adoptiekindjes op een fiësta, dat zou leuk zijn. Succes met de verdere procedure.

Christophe & Vicky

http://www.bloggen.be/vicky_en_christophe/

Anoniem zei

ja gedichtjes maken heb je altijd al wel goed gekund he jean-luc ;);), zeer mooi, het is een welgemeende "prima, doe-zo-voort" waard :)

Kelly zei

echt heel mooi, ontroerend ook :)
Liefs, Kelly