zondag 25 januari 2009

Een bewogen maand loopt op zijn eind !

Het adoptielandschap veranderde grondig, maar ook onze senator zorgde voor de nodige frustraties en dan wil ik niet te veel woorden vuil maken aan de gruwel die een idioot in Dendermonde aanrichtte ...

De goede voornemens ... waar zijn ze gebleven.

Gelukkig kunnen we nog vooruit kijken, er staan heel wat toewijzingen op het programma. Wij moeten nog wel wat meer geduld uitoefenen. Wij leven mee met al degenen die nu nog niet ingeschreven zijn in een bureau, het lijkt erop dat zij nog langer zullen moeten wachten. Maar in adoptieland weet je het nooit en verandert het soms snel ! Laten we het beste hopen ...
Lydia zal het de komende 2 weekends echter zonder mij moeten doen :-( Duty calls... de zoveelste "verplichte" opleiding van het Rode Kruis. Dit keer echter ver van huis ... in de mooiste stad van 't land : Gent !

Gelukkig is er een heksje in het land om ons de nodige positieve vibes te bezorgen ...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hahahahaha
hihihihihi
ik ben een echte tovermie

echt waar, moest ik in de Middeleeuwen geleefd hebben, dan hadden zij mij al lang op de brandstapel gegooid ;-)

Saskia zei

Ah zie, nog ne rode-kruiser ... dan zijn we al met 3 RKers die adopteren.
Wens je veel succes met de opleiding en natuurlijk veel geduld gewenst met het wachten hé ...

Wij adopteren uit India trouwens ... ons blog is op slot maar als je mee wil lezen stuur me dan een mailtje op adoptiemail @ gmail . com en dan stuur ik wel een uitnodiging!

Veel groetjes,
Saskia