donderdag 4 september 2008

JA...wadde

We hebben vandaag een afspraak gemaakt voor intake gesprek bij FIAC. Jeetje ... wat moeten we lang wachten ... donderdag 9 oktober om 10u00 ! Gelukkig moeten we nog een tijdje wachten op het verslag van de procureur en de tijd die we nu verliezen zullen we bij de opmaak van ons dossier winnen.
Gelukkig hebben we drukke tijden in het vooruitzicht (muziekschool, Rode Kruis, schots weekend, Afterparty van Sabrina en Iver, ...) we zullen ons niet vervelen. En intussen geniet ik (jean-luc) van mijn laatste dagen verlof.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey,
wat leuk, een blog om jullie 'reis' te kunnen volgen. We komen zeker zo af en toe eens kijken om te weten hoe ver jullie staan. Wat een 'ezelsdracht' hé, zo lang wachten! Maar er komt een einde aan dat wachten met een mooi kindje tot gevolg bij jullie gezinnetje.

Groetjes van Ruben, Cédric, Rik en Aline

Anoniem zei

Vergeet natuurlijk ook niet het 30-jarige feestje van uw allerliefste nicht (ahum, ahum)...
Maar ge gaat zo zien dat het 9 oktober is.
Ik zal samen met jullie aftellen.

Geniet nog van je verlof

Anoniem zei

Dag lydia & jean-luc !!!!

Wij vinden jullie webblog superleuk. Het was fijn dat jullie langs waren gekomen. Wij zullen jullie webblog zeker gaan volgen (wij allemaal). Voor papa zal het ook wel een leuke verrassing zijn hihi :). Ik hou jullie wel op de hoogte ;). Super veel succes met alle procedures en avonturen (als ik het zo mag noemen) die nog gaan komen. We leven met jullie mee ! :)


Tot morgen allebei

Ineke, Bart en tante Jeannine en Oscar natuurlijk ;)