woensdag 3 september 2008

Beslissing van de jeugdrechtbank

Joepie... we hebben ons vonnis in handen. Al had het niet veel gescheeld of ik had de postbode gemist. Ik liet net de hond uit in de tuin. De postbode had licht gezien en klopte hard op het raam. (Slimme postbode)
Ik heb dan onmiddellijk contact op genomen met K&G en hun het vonnis doorgefaxt. Morgen zal dit bij FIAC belanden en dan kunnen we een afspraak maken.
Intussen heb ik deze week de kinderkamer onder handen genomen. Behang afweken, renovatievlies aanbrengen, nu nog een likje verf... Tegen het einde van de week hoop ik dat deze in orde is. Misschien zet ik er dan een foto bij !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ook een stapje dichter,een fijn gevoel hé! Gaan we zo comminuceren in het vervolg??!

Anoniem zei

amai! Bij jullie gaat dat kamertje vlotter als bij ons! Wij moeten nog een nieuw plafond, nieuwe vloer,en dan nog behangen en verven!
Maar ik dank dat ik ons kereltje tussen ons in ga leggen ;)

vele groetjes Lore

Anoniem zei

Hei jullie twee, ik heb even jullie blog bekeken. Ziet er mooi uit. Ik zal proberen het regelmatig te volgen. Voor de rest veel succes met de werkzaamheden :o) Vele groetjes
Bien

Anoniem zei

Hei meid,
Tof dat jullie beslist hebben om een blogje te beginnen.
Nu kan ik eindelijk van naaldje tot draadje meevolgen wat jullie meemaken.
Hopelijk duurt het nu niet lang meer, en kunnen we samen aftellen he.
Groetjes van mij en Hubbie