woensdag 19 augustus 2009

Nieuwe hobby

Het is weer een tijdje geleden - elf kilo om exact te zijn - dat we nog een berichtje gepost hebben. Aangezien de weegschaal het niet meer aankon, ben ik aan een "streng" dieet begonnen ! Daarenboven heb ik een nieuwe sport ontdekt : wielrennen. De combinatie van beide heeft een verbluffend resultaat ! Er zijn dus intussen 11 kilo's "gesneuveld" en ik hoop er nog 7 te verliezen. Op zich lukte het vrij aardig, enkel wanneer mensen rondom mij beginnen snoepen, krijg ik het moeilijk !

Het wielervirus heeft me degelijk te pakken. 3 maal per week maak ik tochtjes van 30 tot 50 kilometer in het heuvelachtige Zuid-Limburgse landschap. Binnen enkele weken wil ik vanuit Bilzen naar Thorn rijden en terug. (voor de leken : circa 120 kilometer) In Thorn zal Lydia op me wachten en zullen we samen een lekkere pannekoek eten. Daarna wachten me dus nog 60 kilometer..

Intussen wacht ik vol ongeduld op mijn uitgesteld verjaardagscadeau : een fotoreportage. Een goede vriendin zal ons met de nodige know-how op de gevoelige plaat vastleggen. (Dank je Madelon dat je dit wil doen en bereid je maar voor op de volgende foto-shoot ... volgend jaar.)

2 opmerkingen:

Unknown zei

pannekoeken.........., maar die 120km maakt het wel goed hé!

An zei

waw, goed gedaan joh!
Die 7 kilo zullen er een van de volgende dagen ook wel afvliegen als je zo doorgaat. Je komt een van de volgende dagen maar eens langs om je nieuwe "beach-bod" te showen...
Groetjes aan Lydia.