zondag 23 november 2008

Wat te doen bij stress ...

Als het je even te veel wordt is er niets beters dan je uit te leven op de Wii ! Het plezier en de frustraties ... kortom ik liet me helemaal gaan. Maar hoezeer men de nadruk legt op dat koordje van de controller, dat je aan je pols moet bevestigen ... ik (jean-luc) wist wel beter. Dat dacht ik toch... tot de controller zijn eigen weg zocht en gelukkig de tv van An en Hans op een haar na miste. Het resultaat van mijn Wii exploten ... een deuk in de muur, gelukkig doet de controller het nog !
Winkelen is anders ook wel geschikt om je stress kwijt te raken. Zeker als je met de winkelkar van iemand anders op wandel gaat (onbewust laten we dat even verduidelijken). Het duurde zelfs even voor ikzelf (jean-luc alweer) het door had. Lydia lag in een deuk en die mevrouw maar zoeken naar haar kar ! Zeker voor herhaling vatbaar ... (niet het Wii incident natuurlijk)

Geen opmerkingen: