zondag 12 oktober 2008

Weer een stapje dichter ...

Donderdag hebben we ons intake-gesprek gehad bij FIAC. Vooral contractuele info natuurlijk maar toch in een aangename atmosfeer. Onze inschrijvingsdocumenten hebben we netjes ingevuld, deze gaan morgen de postbus in. (eerst nog een kopietje maken)

Het was trouwens alweer een druk weekendje: vrijdag heb ik de hele tuin onder handen genomen, s'avonds waren we uitgenodigd bij Veerle en Alain. Eindeloos bijpraten, heerlijke quiche, ... Een michelin ster waardig ! Zaterdag ben ik gevierd voor mijn 10 jaar Rode Kruis. (intussen al meer dan elf jaar, ze waren me toen vergeten) Lydia en An maakten een uitstapje naar de expo in Brussel. Vandaag was de vierde herdenking van het overlijden van mijn moeder. Het gaat snel... en zo hebben we het graag (met het oog op onze adoptie toch) !

1 opmerking:

Anoniem zei

Je bent getagged.
Meer info bij mij

Grotjes en goed weekend
Rooiheks